جمعبندی

از

مسعود بهبودی

اخلاق فمینیستی

مش زهره حسینی

 

۱

اخلاق فمینیستی خرافه ای بیش نیست.

 

۲

اخلاق چیست؟

 

۳

اخلاق یکی از عناصر روبنای ایده ئولوژیکی هر جانعه است.

 

۴

اخلاق

درست به همین دلیل

تابع زیربنای اقتصادی جامعه است

 

۵

یعنی

اخلاق حاکم در هر جامعه

اخلاق طبقه حاکمه در آن جامعه است

 

۶

یعنی

اخلاق

در هر جامعه طبقاتی

خصلت طبقاتی دارد.

 

۷

اخلاق فمینیستی (زنگرایی) و اخلاق نرگرایی

خرافه ای بیش نیست.

 

۸

نشانه عقب ماندگی فکری و فرهنگی مدعی است.

 

۹

تبلیغ این خرافه

نشانه سقوط فکری و فرهنگی زنان طویله جماران و جهان است

 

چرا با دوچرخه سواری و موتورسواری ما زنان مخالفت می‌کنند؟

مش سارا صحرا نورد فرد

 

۱

مخالفت طبقه حاکمه در طویله جماران با مطالبات بند تنبانی زنان

روی دیگر مدال موافقت طبقه حاکمه طویله های امپریالیستی

با مطالبات بندد تنبانی زنان و کودکان است.

 

۲

مثال:

مطالبات زنان از طبقه حاکمه در طویله جماران

مثلا

برخورداری زنان از نعمت نشان دادن مو و چشم و ابرو

دوچرخه سواری و موتور سواری است.

 

۳

مطالبات زنان در طویله های امپریالیستی

قبلا

دوچرخه سواری و موتور سواری و ماشین سواری و خلبانی و شرکت در جنگ و شکنجه و انتخابات و غیره بود.

 

۴

طبقه حاکمه طویله های امپریالیستی

به این مطالبات بند تنبانی زنان

بالاخره تمکین کرده است

و

حتی

در این جور زمینه ها

دست به عوامفریبی زده است و می زند:

مثلا وزیر و وکیل و صدر اعظم و مدیر و رئیس شدن زنان به عنوان برتری طویله های امپریالیستی بر طویله های فئودالی - فوندامنتالیستی قلمداد می شود.

 

۵

طبقه حاکمه در طویله جماران

هم

می تواند با مینی ژوپ زنان حتی موافقت کند چه رسد به دوچرخه سواری و غیره زنان

 

۶

دلیل مخالفت طبقه حاکمه در طویله جماران با مطالبات بند تنبانی زنان

دلیلی پسیکولوژیکی است:

بدین طریق

مطالبات بند تنبانی زنان سانترالیزه و ماکسیمالیزه می شوند و کسی به فکر مطالبات تسخیر قدرت سیاسی و اقتصادی و فکری و فرهنگی نمی افتد.

 

۷

جهان در مجموع بند تنبانیزه شده است.

 

۸

قرن ۲۱ قرن خریت و عرعر است.

 

۹

رهبران اوپوزیسیون طبقه حاکمه در طویله های امپریالیستی در قرن ۲۰

لنین ها بوده اند.

 

۱۰

رهبران اوپوزیسیون طبقه حاکمه در طویله های امپریالیستی در قرن ۲۱

کسانی بسان دختر ۱۴ ساله ای از سوئد اند

که

رهبری جنبش بند تنبانی فرای دی فور فیوچر

را

به دست گرفته است.

 

۱۱

ما

با

سقوط فکری و فرهنگی بشریت

چه زن و چه مرد

سر و کار داریم.

 

۱۲

جنبش زنان

چه در طویله جماران و چه در طویله های امپریالیستی جهان

اصلا

مترقی نیست.

بند تنبانی است.

بسان جنبش کارگران و غیره است

که

نه

جنبش انقلابی کارگران

بلکه

جنبش گرسنگان است.

 

۱۳

طبقه حاکمه طویله جماران

به مطالبات کارگران هم می تواند جامه عمل بپوشاند

فقط کافی است که خرده ریزه های سفره خود را جلوی شان بیندازد.

 

۱۴

دلیل مخالفتش با مطالبات بند تنبانی کارگران هم همان دلیل پسیکولوژیکی است.

 

از کتابِ آنا کارنینا

لئو تولستوی

 

زمانی که وارد جمعی می‌شوی، لباس‌هایت معرف تو هستند و زمانی که خارج می‌شوی، افکار و سخنانت

 

۱

انیشتن (اینشتین) را حریفی در خیابانی در برلین دیده بود که کت و شلوارش فرقی با کت و شلوار عمله ای نداشت.

نقل از یک کتاب درسی

 

۲

آیا لباس او

معرف او بوده است؟

 

۳

همان حریف

چند سال بعد

همان انیشتن را در خیابانی در نیویورک دیده بود که همان کت و شلوار سابق را در برداشته بود

و

پرسیده بود:

لامصب

هنوز کت و شلوار نو نخریده ای؟

 

۴

انیشتن گفته بود

برای چی؟

 

۵

کت و شلوار که معرف من نیست.

ضمنا گفته بود:

به لئو تولستوی و هواخواهان عیرانی اش هم بگو تا بدانند و زباله به خورد همنوعان خود ندهند.

 

۶

انیشتن ضمنا اضافه کرده بود:

عیرانی جماعت

وقتی وارد جمعی می شوند

مشتی دروغ مصلحتی و خرکنکی تحویل جمع می دهند تا مشتی دروغ مصلحتی و الکی تحویل بگیرند و کیف خر کنند.

 

۷

افکار کجا بود

مش لوئی تولستوی

 

۸

در

طویله عیران و جهان

کسی

مشتری اندیشه نیست.

 

۹

همه در بدر به دنبال عکس اند

به

عکس ها

لایک می زنند و هورا می کشند و عرعر می کنند

راجع به عکس ها سؤالات استراتژیکی طرح می کنند

و فضل می خرند و فضل می فروشند

 

فروغ

 

آیا شما که صورتتان را
در سایهٔ نقاب غم انگیز زندگی
مخفی نموده اید
گاهی به این حقیقت ِ یأس آور اندیشه می کنید
که زنده های امروزی
چیزی به جز تفالهٔ یک زنده نیستند ؟


گویی که کودکی
در اولین تبسّم خود، پیر گشته است
و 

قلب

 - این کتیبهٔ مخدوش
که

 در 

خطوط ِ اصلی آن

 دست برده اند -


به اعتبار ِ سنگی ِ خود،

 دیگر
احساس اعتماد نخواهد کرد .

 

جهان بدون مرز های ملی

شعار امپریالیسم (به اصطلاح نئولیبرالیسم) است.

 

۱

زنده باد مرزهای ملی و حقوق ملل.

 

۲

دلیل تبدیل خاور به خاوران

به رسمیت نشناسی مرزها و حقوق ملل

که مصوبه سازمان ملل است

توسط امپریالیسم است

 

۳

امپریالیسم

از جهانوطنی دفاع می کند و مرزهای ملی را به رسمیت نمی شناسد.

 

۴

و گرنه

تخریب و اشغال افغانستان و عراق و یوگوسلاوی و سوریه و لیبی و سومالی و غیره

نمی توانست صورت گیرد.

 

ادامه دارد.